Bra vecka och super kväll!

Första veckan i skolan har gått förvånansvärt bra! Trodde verkligen inte att jag skulle orka gå upp på mornarna men det gjorde jag allt! Igår var det både nollning efter skolan och sedan inspark på kvällen. Under nollningen trodde jag att jag skulle spy i stort sett hela tiden, men nu efter är jag så sjukt glad över att jag var med! Blev riktigt stressigt efter att jag och Julia duschat på pappas jobb och sedan åkte till smålandsstenar för att fixa mig. Hade 1h på mig att sminka mig, locka håret och äta. Men lyckades, vilket var ganska otroligt! Kvällen blev bättre än vad jag hade förväntat mig. Var kanske inte så överdrivet mycket folk men det gjorde det hela mycket trevligare och mysigt. Kom hem runt halv 2 och kollade på film med mamma i mitt rum. 

Idag har jag tränat lite med pappa, träffat Ebba och Tibbe en stund och var hemma hos Moa en sväng också! Blir en lugn kväll hemma och imorgon blir det nog till att plugga lite. 











Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar: