En liten lista

10 favoriter:
Färg: Vitt
Mat: Sushi och Vietnamesisk mat!
Band: One Direction och Tokio Hotel!
Film: Just nu är det The longest ride
Bok: De flesta utav Katarina von Bredows böcker
Sport: Ridning och judo
Årstid: Sommaren men även våren
Veckodag: Fredagar, eftersom att då har man hela helgen framför sig ;)
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Eftermiddag/kvällen

9 för tillfället:
Humör: Väldigt uttråkad
Smak: Va? haha
Kläder: Mjukis shorts och en randig tröja
Bakgrund: Sängen
Nagellack: Nude
Tid: 20:26
Omgivning: Helt forever alone
Irritationsobjekt: Ingenting

8 första:

Bästa vän: Lannis
Screen name: Vad är det?...
Husdjur: Min kissemisse Silver
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 7(?)
Förälskelse: Haha ingen aning
Musik: Amy Diamond eller Darin typ
Bil: Ingen haha
Kyss: haha typ lekis...

7 senaste:
Parfym
: Någon bodymist ifrån VS
Mat: Kokt korv med fullkornsbröd
Dryck: Vatten
Biltur: Inatt till donken
Kyss: 23 Maj typ haha
Spelad låt: Kommer över dig - Elvo och Nemy
TV-program: Kommer inte ihåg :(

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Kan man la nästan säga ja
Brutit mot lagen: Cyklade utan cykelhjälm en gång
Blivit arresterad:
Badat naken: Har kanske hänt
Varit med på TV: Ja i publiken på sommarkrysset när jag fangirlade
Kysst någon du inte känner:

5 nej tack:

Kläder: Ingen aning faktiskt
Mat: Pyttipanna
Musik: Lite olika beroende på humöret
Dryck: Celsius
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åkte till donken
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Familj, vänner och kissemissen
Du gör när du har tråkigt: Sover...

3 personer:
Du kan berätta allt för: Moa, Ebbz och Sandra
Du tycker om: Samma som ovan
Du inte gillar: Min lilla hemlis! ;)

2 val:
Kaffe eller te: Går inte att välja..
Vår eller höst: Våren lätt! Ma birthday

1 önskan: Att jag kan bli det jag vill i framtiden!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar: