W/ Amy och Charlie

Hade en super mysig dag med mamma och pappa i Jönköping idag! Fick med mig ett par Primeboots, en Ralph Laurent skjorta, en kabelstickade Morris tröja och en OddMolly tröja. Var halva priset på jätte mycket inne på fribergs så varför inte slå till liksom? Och alla ni bitches som antagligen kommer säga "palla köpa på rea", fuck er. Hade aldrig låtit mina föräldrar köpa alla dom sakerna till mig om det kostade fullpris! Den dagen jag tjänar mina egna pengar fine, men nae! Har knappt gjort något sen vi kom hem, vilket varit väldigt skönt. Träffade Valle en stund eftersom hon kommit hem nu! Saknat henne super mycket! Stötte även på Amy Diamond och Charlie Gustafsson i Jönköping, så var tvungen att ta en bild med dom eftersom att hon var min största idol när jag var liten och har alltid haft en crush på honom, haha.





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar: