Skola, träning och regn

Förra veckan bestod mestadels utav skola,plugg,träning och sedan blev det lite fest och hjälpa till med flytt under helgen. Redan tisdag idag och känns som att veckorna bara springer iväg. Allt för mycket plugg i skolan och känner verkligen att nästan alla muskler i kroppen har vilat lite för länge. Har lunch efter denna lektionen och sedan en lektion kvar denna dag. Blir nog till att umgås lite med Cornelia efter skolan och ikväll börjar Akward och Faking it så ska ha en myskväll med mamma. Blir så sjuukt seg och nästintill deprimerad utav vädret, även fast att jag älskar att ta på mig lite varmare och mysiga kläder. Så ska bli väldigt skönt att bege sig utomlands om två veckor, känns väldigt behövligt eftersom att även sommarens bränna snart är borta också. Och som ja g saknar min prinsessa, men om två veckor får jag träffa henne!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/bloggadress:

Kommentar: